GaK Børnehold
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.
Hvad: Børnehold, bouldertræning
Hvornår: Onsdage kl. 16:30 - 18:00
Hvor: Sal 2, Hillerødsholmskolen
Hvem: GaK medlemmer
Alder: 0. klasse til og med 6. klasse (6-12 år).

Holdet er for GaK medlemmer i aldersgruppen 0. klasse til og med 6. klasse (6-12 år), Der vil være op til 12 pladser og det vil være gratis, men deltagelse er betinget af at man er medlem af GaK.

Træner: Kent Nielsen.
Børnetræning Hvad: Børnehold, bouldertræning Hvornår: Onsdage kl. 16:30 - 18:00, første gang 15. januar 2020, sidste gang 3. juni 2020. Hvor: Sal 2, Hillerødsholmskolen Hvem: GaK medlemmer Alder: 0. klasse til og med 6. klasse. Holdet er for GaK medlemmer i aldersgruppen 0. klasse til og med 6. klasse, Der vil være op til 8 pladser og det vil være gratis, men deltagelse er betinget af at man er medlem af GaK. Træningen vil blive tilpasset de enkelte deltagere, således at individet udvikles med afsæt i fælles træningsøvelser. Træningerne vil typisk fokusere på klatreteknik, samt udvikling af styrke og smidighed i forbindelse med bouldering. Dette hold indeholder IKKE rebklatring. Træner: Kent Nielsen. Kent har klatret i over 20 år og er uddannet klatreinstruktør i det Svenske Klatreforbund. Han har undervist i klatring i over 10 år.
Tid/Sted
Onsdag 16:30-18:00 Sal 2, Bouldering
Pris fra nu, indtil 01.01.2025.
0,00 kr.